Som grädde på moset

Hej! Eftersom de känns som alla redan skrivit de får jag väl också göra de, Idag är det Internationella Kvinnodagen! Och som grädde på moset var de riktigt fint väder med solsken! Super!

Här är bilder på några av mina favoritsmycken. De kommer bli super till sommaren! Har inte riktigt fått tillfälle att använda dem nu i höst/vinter men till sommaren kommer de passa till allt! Dock är jag sjukt nojjig med fjäderöronhängerna som visas på första bilden. Dem köpte jag nämligen i Mexiko i julas och är rädd att de ska förstöras ^^

Nu ska jag laga mat, stekta grönsaker i oyster sauce och ris, mumms!
Sen blir de rep med Prins Blå! De var på tiden! Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0