Nu kör vi så de ryker!!

eller så har vi redan gjort de och orkar inte mer för tillfället...så känner jag mig just nu ^^ De blev en sen, alkoholfylld och händelserik helg! Hehe..
Fredag- Först Hannas födelsedagsfest som var riktigt lyckad tyckte jag och sen vidare in till stan med de tre bästa tjejerna jag vet! Mötte upp några vänner i stan och festen var på topp! Riktigt riktigt rolig kväll! Tack för det!
Lördag- Bakis, trott, otaggad. Dra till Robert som har "Welcome Home Party Nr #2? 3? tappat räkning." som han kallade de. Kul! Var så jäkla otaggad först men blev bättre senare. In mot stan då med och mötte upp några och sen blev de tre hjärtan för hela stanten! Riktigt roligt!

Jag har haft en grym fredag och en grym lördag! Nästa helg taggar vi IDOL! Hahah herregud vad har jag gett mig in på!? Är så jäääävla nervös så vill inte ens tänka på det!! Fan ^^ Men jävlar vad kul de kommer bli!! (hoppas jag)
Haha!
Nu ska jag ta mig ur sängen och äta frukost/lunch!

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0