För gamla tider

Hej!
Är riktigt trött nu. Skulle hängt med Martine ut på stan ikv men kände att jag inte riktigt orkade. Drog hem till Evelina en stund. Vi va ett gäng där och grillade och så, jätte mysigt men åkte hem rätt tidigt.
Sitter och kollar på Fast and the Furious på tv...frukatnsvärt dålig ^^
Kollade också på en gammalväns (elr föredetta vän) blogg. Intressant hur livet blev asså... då när vi umgicks trodde jag aldrig att de skulle kunna blir såhär, trodde de va hon o jag för alltid men där ser man hehe. Aja, hon verkar ha de bra och jag har de bra med underbara vänner så de gick ju bra :)

Jag och Noak har kommit fram till hur de blir nu imorgon. Asså man måste ju inte göra värsta grejen av de kom jag på ^^ Så vi packar en korg med mat och sätter oss i en park och solar och har de gott, sen beställer vi med hem thaimat och hyr en film. Perfekt årsdag!

Här kommer några blommbilder som jag tog till mamma på hennes blommor förra sommaren, tänkte att de är ju ett bra sätt av inviga sommaren!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0