Carried away





Hej!
Idag är det torsta kväll och imorgon är de äntligen fredag!! Yeey!

Har inplanerat tjejkväll och de kommer bli awesome!

Idag gjorde jag de sista engelska nationella och de känns väldigt skönt! Nu är det bara matte B nationella kvar och de oroar mig ordentligt! Har redan förvanat mamma att risken för IG finns  ^^

Usch jag har ett dilemma i sommar... Har nämnt innan att jag ska se Coldplay spela i slutet av juni och nu har jag fått veta att Wolfmother spelar på Siesta i början av juni!!! WOLFMOTHER!! Jag skulle sett dem förra året på Hultsfred men de blev ju inställt och då lovade jag mig själv att kommer de till Sverige nästa sommar ska jag se dom och nu är de här!! Men en endagsbiljett kostar ca 600 kr... och har redan lagt 1095 kr på Coldplay! : (
Men vi får se!! Kanske kanske!

Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig, är sjukt trött!!
Godnatt

PS. Min pojkvän är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0