Look what I made!

Hej.
det har varit en omtumlande söndag...
Är sjukt trött o vill bara sova. Först dock vill jag visa något jag är mycket stolt över!



Dessa!! Jag fick ett par gamla Levis jeans av Noaks mamma för hon trodde de va mina. De satt inte alls snyggt så jag klippte av benen, vek upp dem till shorts. Sen köpte jag nitar på pandora och trykte fast.
Allt som allt kostade de mig 140 kr och de va för nitarna. Är riktigt nöjd! De är inte helt symmetriska menmen hehe ^^ är väldigt nöjd! Nu väntar jag bara på att de fina vädret ska komma tillbaka!

Imorgon börjar en ny vecka. I övermorgon händer de jag fruktat hur länge som helst! Nationella prov i matte B....... har ingen aning om hur de kommer gå.

Noak är inte hemma på hela veckan vilket kommer kännas lite tomt tror jag hehe. Tror inte vi har varit ifrån varann så länge sen han kom hem från Thailand ^^ Men rätt skönt ska de allt bli att få hela sängen för sig själv ^^

men ska gå nu
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0