Igår ett barn, idag vuxen!

Hej boggen och ett stort grattis till mig :D Idag fyller jag nämligen 18! Herregud, denna dagen har jag längtat efter hur länge som helst och nu är den här! Kommer ihåg i sommras och även förra sommaren när jag hela tiden förbannade mig över att jag inte var 18 än och längtade till den dagen då jag fyller de!

Imorse vaknade jag först av att pappa ringde och hela familjen på pappas sida sjöng för mig i telefonen! :D Pappa berättade att han kommer och hämtar mig på lördag vid lunch så ska vi till Båstad och shoppa och käka lunch på stan och så :) Sen ville han också bjuda ut mig och Noak på middag i nästa vecka med!
Efter de försökte jag somna om (vilket var totalt omöjligt!!) för sen kom Naok, mamma och Isak med frukost, tårta, tända ljus och presenter! Så de blev tårta + frukost på sängen! Och lite paketöppning.
Har en så länge fått pengar, en jätte stor blommbukett, två halsband i silver och en drömfångare! Är riktigt glad för drömfångaren!! Självklart de andra med men drömfångaren är unik!
Det är så att mamma har beställt den från en butik i Göteborg som åker på inköpsresor till Indianresarvat i USA 8bland annat och när mamma beställde denna då till mig fick hon beskriva mig som person, hur jag är, vad jag tycker om, och så och sen gör dom drömfångaren efter den beskrivningen på mig så olika stenar symboliserar olika saker. Roligt för då är den gjort efter just mig! Det tyckte jag var lite häftigt! :) Det hänger massa stenar och fjädrar på den och en liten, liten mockapåse och i ett litet brev som man fick till stod det vad alla stenar och fjädrar betyder och symboliserar och i den lilla påsen stod dte att man ska ta ett hårstrå från dem som drömfångaren ska verka för så har stoppat ner ett hårstrå från alla i familjen inkl. hundarna ;) hihi!
Nu längtar jag till fredag för då blir de krogen :D

Just nu sitter vi och äter tårta och lite senare ska vi in och käka sush  Mumms! Det är så sällan man äter det så tänkte passa på nu på födelsedagen! :)

Tack så jätte mycket för alla gratulationer jag fått hittills och tack för den fina sången i skolan! :D
Uppdaterar senare med lite bilder och så :)

Hejhej! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0