Beskriv med ett ord....Obeskrivligt

Tjabba Tjena!

Som vanligt börjar jag med att be om ursäkt för dålig update (börjar bli en tradition här nu)

Sommarlovet har börjat och de känns FETT OVANT?! Även fast jag slutade i torsdes så var igår min första riktiga sommarlovsdag därför att i fredes va jag och klassen på skolan. Först sjöng vi uppe på musikvåningen för våra musikstudenter. Jäklar asså... har aldrig ansträngt mig så hårt för att rösten inte skulle spricka och jag börja gråta. Dom satt i en ring och i mittav avringen hade vi tänt massa ljus. Vi stod runt ringen och sjöng Thats What Friends Are For. Sen var det kramkalas och då kunde jag inte hålla mig men försökte ändå.
Efter de sprang hela min klass ner till Bergmansalen och bytte om till våra scenkläder och sen va de igång!!
Det absolut fetaste jag någonsin gjort i hela mitt liv skulle jag snart få uppleva!

Vi stod där bak i lougen (stavning?) och hörde när de började släppa in ca 300 fulla och högljuda studenter. Jäklar vad hjärtat bankade. När alla var på plats sjöng de Sol Vind och Vatten och när det va klart var det vår tur.
Läraren presenterade oss och jubel utbröt!

När jag kom upp på scenen och såg alla dessa människor skrika och hoppa och sjunga med till musiken vi spelade och sjöng, den känsla asså.... Det var som en våg av energi slog emot mig.. jag vet inte hur jag ska beskriva det. Det kändes som jag var en riktig kändis och det var min konsert typ ^^ Hela sinnessjukt!!

Efter vårt Spex som de heter var jag totalt utmattad typ.. Jag och mina vänner gick och åt och jag var påväg att somna vid bordet. När jag kom hem sov jag i några timmar och när jag varknade skakade min kropp!? Asså adrenalinet som man fick under konserten va kvar i kroppen kändes de som. Jag kunde inte sitta still så tillslut tog jag men mig hunden och sprang en runda, inte så lång men ändå ; )

Vårt tema var "Tidsresa" typ.
Vi började med 50-tal med låten Johnny Be Good
60-tal Twist And Shout
70- tal Voulez Vous
80-tal Jump
90-tal Smells Like Teen Spirit
00 Mr Cool
och 10 One

Så jäkla häftigt! Heeeela sinnessjukt!!!
Jag var med och sjöng på 50, 70, 2000 och 2010.



Här är när vi kör sista låten One. Det är jag och Max som sjunger.
Fy fan vilken jävla känsla!!!!

Ha en fortsatt bra vecka! På torsdag klipper jag av håret!! Fett!
Nu blir de Hajfilm med Noak, min favvo!
Hej o hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0