Utlopp

Lärdag kväll och jag lever fortfarande? eller gör jag?
Jag har iaf inte märkt av någon undergång hittills..
Dricker kaffe drink och kollar runt på internet. Är fett trött efter Igår! Hade riktigt skoj!
Jag bjöd hem några goa vänner på lite förfest hemma hos mig och sen drog vi ut. Vild dans och mycket skratt på The Corner! 
Haha, Mia och Jessica är duktiga på teckenspråk så vi lurade i en kille att jag var döv. Haha fruktansvärt roligt!!  
Stackars kille asså han gick på de fullt ut ^^ 

Jag och Mia köpte med oss mat hem o sen sängen. Dödströtta båda två och ont i fötterna efter allt dansande. 

Idag blir de kväll hemma med plugg. 5 prov på 3 dagar.... ingen aning hur jag ska lösa det.  

Imorgon kommer Noak hem och de ska bli jätte skönt! Har saknat honom!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0