Where the action is- Coldplay!!

Ojojoj!! Jag har så mycket bilder och så mycket o berätta men vet samtidigt inte riktigt hur, haha

Vi börjar med Tisdag!

Klockan ringer och jag hoppar ur sängen.... ok de gjorde jag inte men jag ville göra de! Packar och slänger i mig frukost, sen kommer Sara och hämtar mig, vi kör o hämtar Martine och sen styr vi bilen mot Göteborg!
Framme halv två och börjar gå mot festivalområdet. Jävligt långt att gå och sjukt varmt ^^

Vi kommer fram, käkar, lyssnar på musik och lite sånt.
Kommer knappt ihåg vad vi gjorde mer under dagen
Iaf börjar vi ställa oss och trängas i publiken när Glasvegas börjar spela, sådär bra måste jag säga att de va. Efter en timmes paus så var de dags för Coldplay. Wow! WOW vad bra de va!!!
Bästa någonsin! Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om de, magiskt



Så jäkla bra!!



och igår mötte jag, Sara och Mia Filip och Fredrik på Bulls!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0