Vem vet mest?

Hej!

Usch! jag är så jäkla stressad över allt i skolan nu! Nationellaprov och skit ...  men snart är de över och det börjar nalkas den bästa sommaren någonsin!! Härligt!
Vad händer i helgen? För min del ser det ut som de blir myspys på fredagen men de bästa tjejerna (bilden) och lördag blir klackarna i taket med Martine! Låter fett!!
På söndag firar jag och min pojkvän 2 år så ska spendera dagen med honom :)
Vi har lite problem med att fundera ut vad vi ska hitta på.. restaurang och bio? God mat och bra film för all del men de är inte så himla roligt asså ^^ Just nu ser de ut som de blir badhus och bowling ^^
Va tusan gör man egentligen på en årsdag?

Nu ska jag gå! vi hörs hejhej!



Mina fina vänner och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0