WE HEARD YOU


¨


Pratade med en av min kära vänner Mia för en liten stund sedan. Vi disskuterade känslokalla män, film och kläder. Jag har satt i mig en hel skål chokladpudding och kollat på filmen Vägen till Eldorado. Rolig! Skit rolig faktiskt! Och det var kul för den utspelade sig på dom platsena jag besökte i Mexiko. Bland Mayatemplerna. De va lite coolt faktiskt.
Ikväll hoppas jag på att få somna i tid (vilket är ungefär 01-02) har somnat sent efter att jag kom hem.
Igår förresten var det väldigt roligt hemma hos Sara men Mia. Vi rökte Mia söta lilla vattenpipa och drack en herrans massa vin. Otroligt kul och mysigt hade vi iaf!

Imorgon bär de av till stan och de ska bli riktigt roligt! Har längtat efter en runda på stan om jag ska vara ärlig ^^ haha

men nu ska jag kolla film och lyssna på musik resten av kvällen!
Ha en bra kväll, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0