Ett oväntat slut på en väntad kväll




Jaja, det blev ett mycket oväntat slut igår. Vi tänkte ju dra till Lovisa, Amanda och Mathildas 18 årsfest och sen med bussen hem där ifrån och möta några kompisar i stan men njaa. Det fanns en lång rullstolsuppfart till huset och sen på kvällen blir det kallt och den blir som en skridskobana ^^ Det upptäckte några st bla. jag och Martine att de är ju skit kul att glida på den!! Så det gjorde vi! Flera gånger! Och sista gången faller båda två och Martine slår upp armbågen så hon fick åka till akuten och sy 6 stygn ^^ jag och Evelina följde med i bilden påväg till akuten, det var någon farbror till tjejerna som hade festen som körde oss. Hehe, så det blev en lite tidigare hemfärd än vi trott :P Menmen, kvällen var super ändå! Hade riktigt roligt verkligen! TACK Lovisa, Amanda och Mathilda!
DOCK!!! blev min jacka stulen eller så var det någon som "råkade" få med sig fel.. (vilket jag verkligen inte tror på)
Det kännt ju jävligt surt...min fina halsduk från Vila och min fina fina kappa från Monki.. jävligt irriterande faktiskt. Som tur var hade jag inga värdesaker i den. Men ändå...kännt jävligt trist.

Nu ska jag käka mina kvällsmackor medan jag tittar på Matrix på tvn.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0