En bra dag till skillnad från andra


en bild på mig från skolan idag

hej!
Ny helg på G och här sitter jag i väntan på min pojkvän. WOHOO! ne kanske inte ^^
Men senare ska jag över till Evelina för lite mys med henne och Mia, bara vi tjejer.
Men usch vilken vecka det har varit! Haha hade gjort mer nytta om jag varit sjuk helt ärligt, så känns de.
Massa har gått dåligt, jag är alldeles för slapp i skolan, arbetar ingenting hemma även fast jag verkligen borde :S
Tror många känner igen sig i de.
Men sista lektionen idag var dans och de va riktigt kul! Veckans höjdpunkt efter kulturhistorian med vår grymma lärare!!
Men dansen idag va riktigt roligt som sagt! Imorgon kommer dock inte bli lika rolig, jag kommer inte kunna ta mig ur sängen asså ^^ träningsvärken!!
Men jag lever för idag!
Nu ska jag gå! Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0