Stressvecka!

Usch och fy för denna vidriga vecka! Ni förstår inte hur glad jag är för att det är fredag idag! Två prov som jag har pluggat röven av mig på! Har sovit dåligt och få timmar så hela mitt ansikte har förvandlats till en enda stor ögon påse... så känns de iaf.
Idag åkte jag till skolan för att göra samhällsprov och sen hem igen, hopp ner i sängen och sova! Har mått sådär hela veckan :S

Min dator kraschade precis, så jag skrek på noak i panik att han skulle fixa den!! Han fixade den och nu sitter han och tjurar på mig för att jag skrek på honom... =(
Men jag har så fruktansvärt mycket musik, bilder och filmer på min dator som inte under några omständigheter får försvinna!! Så är de bara..

Imorgon blir en super kväll :D:D jag ser verkligen fram emot den! Först förfest hos Saris och sen drar vi vidare till Lovisa, Amanda och Matildas 18års fest! Kommer blir fett tror jag! Hoppas mitt sådärmående inte känns av imorgon! Ska ta med mig kameran!  
Men nu ska jag nog hoppa ner i sängen och sova någon timma till. Skön hemma fredag, yes just what I need! (y)

Hejohå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0