Söndagskväll


Jag och några vänner för ett tag sen hemma hos Maja.

Godkväll ska man väl säga, klockan är snart Nio. Jag är inte alls så trött som jag hoppades på att vara ikv. Har somnat galet sent alla nätter sen jag kom hem. Men nu är lovet slut, har pluggat idag för första gången på hela lovet :S usch inte bra. Jaja, de tog verkligen emot ^^ men jag tröttnade att tvinga mig själv efter ett tag så tog en bad och åt glass ist.  

Ooh om en vecka sitter Noak i min säng just nu! Ska bli häärligt! Han kommer på fredag på eftermiddagen någon gång. När jag kommer hem efter skolan är han hemma! Wow, kommer kännas konstigt :P men kul!
5 månader har han varit i thailand nu..

Men nu ska jag ta mig en kvällsmacka och sen somna i tid!

Godnatt, skola imorgon :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0