En helmysig dag..





..Har det verkligen varit idag!
Jag och Mia hade en jätte mysig dag på stan. Har brännt av ca 1200 kr...pust! Fick dock hem mycket snygga kläder och ett par skor! Eftersom jag är så lång (1,78cm) så har jag aldrig vågat använda skor med klackar men dessa hade klack och jag kände mig inte skyhög! Så de va toppen! Känns bra! 
Dock har jag ett problem ^^ Mitt rum är så stökigt och de är så mycket kläder så jag får inte plats med alla! 
Funderar på om jag ska sälja lite? Det är massor som jag bara andvän en gång kanske? Men jag vet inte, hehe

Just nu väntar jag på långsama Sara och hennes långsama pojkvän Konrad... Förhoppningsvis åker vi hem till Konrad ikväll några st. Ska bli riktigt roligt! Om de nu blir av för Sara ringer ju aldrig -.-'' 

Ha en bra kväll! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0