Ett nytt veckoslut

Hej bloggen! Söndag idag då. Om jag tänker tillbaka en vecka, vilken skön känsla jag hade då! Då var de söndag men jag visste att jag var ledig heeeela veckan framöver! Nu är det inte samma känska.. tvärtom! Nu tänker jag tillbaka på den där lediga veckan som nu är slut, den veckan som jag såg fram emot så jäkla mycket! Jaja, nu är lovet slut och tillbaka till skolan, kill me! jag har INGEN lust att gå dit!

Min kamra är på vift och de är ju alltid lite oroande när något värdefullt inte ligger där de borde men jag hoppas den kommer fram! verkligen hoppas!
hade tänkt ta lite bilder idag men de får bli till en annan gång. Får ta en bild på mig och Maja på Majas fest från förra helgen.
Hejsvej

Jag, Mårten och Maja på bild

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag <3

Dag 2011-02-28 Tid 14:10:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0