Trevlig fortsättning

Hej söndag! Fast inte riktigt söndag ändå eftersom vi är lediga imorgon! GÖTT!!
Är så jäkla peppad av någon anledning!! Vill inte sitta hemma ikväll! Vill klä mig fint, träffa fint folk, dricka fint vin och vara allmänt galen! :D
Igår fick jag göra lite av just de där hemma hos Maja som hade lite 18års firande! Det bjöds på en god fördrink och massa med skumpa! Perfekt! Det var riktigt trevligt! Tack för det Maja! :) Dock råkade lilla Maja stampa på min tå så den är helt blå och lila och väldigt öm idag ^^ hehe du är förlåten Maja!

Nu ska jag äta lite mat och ta det lugnt!

Ha en bra kväll!!

Bilderna nedan är lite random från de senaste dagarna :)



Kommentarer
Postat av: Mia

Söt du e shminiminilinilo

Dag 2011-02-22 Tid 12:33:39
Postat av: Siri

:D <3

Dag 2011-02-22 Tid 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0