Inside a glass of water


(Bild på mig från igår plus lite fix och trix)

Hej allihopa! Lördagkväll

Jag är super trött! Förkylningen dödar mig lite grann ^^ Fast jag tror det är på bättringsvägen så det känns skönt :) inte haft så ont i halsen nu på kvällen! Yes!
Min pojkvän är ute på äventur och jag passar på att ta göra allt de som jag inte får gjort när han är hemma, alltså läxor. Har precis skrivit melodin till min Blueslåt, jätte skönt för den har verkligen oroat mig men nu känns de lite lättare när man kommit en liten bit på vägen. Nu väntar bara lite svenska, engelska, musikteori och matte :) Yes, just what I wanted! hehe, som tur är så är det bara lördag så jag har morgondagen på mig med! 

När jag vaknade idag tänkte jag
-Idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting! Fast blev snabbt uttråkad och ringde Sara för att fråga om vi kunde ta en runda på stan och det gjorde vi! Fick inhandlat lite nya snygga kläder samt en fika. Super!

Coldplay har spelats för fullt hela kvällen!

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0