Grattis Sara 18 år!



Så det  var några stycken av alla bilderna från igårkväll

Min fantastiska vän Sara fyllde 18 enegtligen i torsdags men vi firade henne igår.
Började med presentöppning, vi hade köpt henne massa fina inredningsgrejer från Indiska, tror hon blev glad för de! Sedan mot bastun. Haha, asså basta är skönt men man blir fort uttråkad ^^ Men det var super mysigt! Dock tog varmvattnet slut när vi skulle duscha så det var sjukt kallt! Haha. Efter det blev det tacos och vin :) Jätte gott! Senare kom killarva och vi drog vidare till Hanna och efter de in till stan. Först var vi en snabbis på Bulls och sen försökte vi på Asien Palace men kom inte in. Efter de åkte jag och Noak hem eftersom jag mådde in så jätte bra pga. förkylningen.  

Idag mår jag inte så bra : / jätte förkyld, har ingen röst och bara hostar.. usch och fy..! Har massor med plugg som måste göras nångång under dagen, funderar på att sticka till skolan en stund på öppet hus med :) Noak är iväg i Varberg och kollar Thaiboxnings SM tror jag, inte säker på om de var SM men tror de.
Nu ska jag duscha och klä på mig!
Hejhej

PS. Nästa födelsedag är min :D 16 mars! Nu taggar vi!! 

Ha en bra lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0