Jag behöver en plan!



Jag behöver motivation!! Ett mål! Något att sträva efter! En snar framtid och en framtidsplan! Det behöver jag! Inte bara tomma drömmer som man inte kan förlita sig på, jag behöver något som jag vet ska hända!
Jag vill veta om min framtid kommer bli så som jag vill! Jag vill veta att de jag gör idag kommer löna mig om några år! Jag vill veta att jag väljer rätt väg så jag inte ångrar mig sen! När de kanske är försent?
Jag vill vara säker på min sak! Men de är jag inte nu.. Ibland längtar jag tills de är dags att gå och lägga sig därför att då får jag hitta på små historier i mitt huvud som jag önskar var verkliga livet och sedan få drömma om dom och för några minuter verkligen tro att detta! Detta är mitt liv!
Jag behöver ett fast mål, en strävan där jag kan känna att för att nå detta är det värt att kämpa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra skrivit!

Dag 2010-09-15 Tid 19:22:35
URL: http://meramatilda.blogspot.com
Postat av: Siri

Taack!

Dag 2010-09-15 Tid 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0