jag älskade den plånboken!!!

Herregud, detta var fan inte min dag! Jag kände på mig att något jävligt skulle hända och de gjorde de också...!
JAg var fett otaggad hela dagen, bara på dåligt hum´ör, ont i huvudet hade jag med. Sen när kvällen börjar närma sig så började jag hoppas mer på en kul kväll! Höhö.. jag tappar min plånbok med allt jag äger i ! Jag älskade verkligen den plånboken! Skit fin, skit bra, allt var så jävla bra med den ! NU är den borta!
Ett foto på min underbara lilla syster, alla mina kort och allt! Som tur är så är jag heeeelt pank denna månaden så de finns verken lösa kontanter eller kontanter på bankomatkortet! haha ^^ FAIL!
Men alla kort, legg, skolkort, busskort, bankkort, allt sånt =(
HELVETE!!! JAG ÄLSKADE DEN PLÅNBOKEN!
men robert, rogner och kamilla kom och hjälpte mig leta en stund sen åkte vi till Oscar, där var det roligt iaf! Tack Oscar!! Och grattis igen!! :D Nu är jag hemma och ska sova, grymt trött!
Saknar min älskade!

godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dag 2010-09-18 Tid 02:40:54
Postat av: Matilda

vet du ungeför var du tappade den? :(

Dag 2010-09-18 Tid 14:03:49
URL: http://meramatilda.blogspot.com
Postat av: SiriPiri

aa, utanför sture, förmodligen på parekeringen vid busshållsplatsen Giganten : /

Dag 2010-09-18 Tid 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0