hej igen

Sitter i biblioteket framför facebook och inväntar Matilda så vi kan gå och käka. Är grymt hungrig och på galet dåligt humör...

Stör mig på alla här inne på bibblan.. sitter massa par och pussas och myser men vart är min pussgruka då? På andra sidan jorden, där är vart han gömmer sig!! >.<
Måste dom sitta här? Kan dom inte gå in på toan eller något??? Idioter
-.-'

Allt gör mig på dåligt humör idag!
Noak är lika rolig som en 80årig gubbe med prostatacancer, jag har ingenting att göra, det är typiskt höstväder ute (dvs. kallt, blött och blåsigt) jag missade min sånglektion så min lärare tjurar nog ihop mot mig nu och jag har ont i huvudet.. BRA DAG! pust, stånk och stön..

ne nu ska jag gå och övertala vaktmästaren om att jag förtjänar ett nytt busskort för jag tappade mitt andra.. självklart :D


hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0