Hallo Hejhej!

Fradakväll! Super skönt!

Jag har kollat film med Noak, käkat pizza tills jag nästan spydde, kollat mer film, målat och lite till film! De har varit min fredakväll! Men jag säger inte att den vart dålig! Nejnej! Riktigt skön faktiskt! Nu börjar jag känna av john Blund och de börjar bli dags att krypa ner i min varma säng! Det ända som saknas nu är en gosig pojkvän att kramas med men de får vänta 5 veckor till...sen så!
Halva tiden har redan gått! Nu har han varit borta i fem veckor och de är fem veckor kvar tills vi ses! Tiden har gått sjukt fort!
Men de är ju bra!

Hade skolfoto idag förresten, ska bli spännande och se hur de blev ^^

Såhär såg jag ut iaf

     Dock svart vitt foto ^^                                                                                                           Här är även vad jag målade ikväll. Har helt snöat in på årstider.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mia

haha, skriker du mk`? :O du har "!" efter alla meningar :* blir arg på dig när du målar, du e grym :D

Dag 2010-09-26 Tid 16:30:56
Postat av: Matilda

Va fint du målat !! :O

Dag 2010-09-27 Tid 09:46:21
URL: http://meramatilda.blogspot.com
Postat av: SiriPiri

Tack så mycket :D

Dag 2010-09-27 Tid 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0