Det enda jag kan tänka på...

...är Thailand! Gud jag blir galen! Såfort jag tänker på det får jag en pirrig känsla i magen!
Det kommer bli så underbart!

Jag tar flyget dit, Noak möter mig på flygplatsen. Jag kastar mina armar runt honom och kysser honom! Vi kramas en lång stund innan vi tar mina väskor och beger oss ut från flygplatsen i Bangkok.
Efter en stund sätter vi oss på en buss som tar oss till Rayong Beach! Där söker vi upp hotellet och checkar in på vårt rum. (dock är jag inte säker på att vi kommer bo på hotell men jag fantiserar hihi..) Rummert är stort och fint och jag slänger mig i sängen! Vi myser massor, sen tar jag en dusch, sätter på mig någonting snygg och sen går vi ut för att utforska området! Vi hittar en super mysig restaurang som vi äter på och sen går vi ner till stranden och ser solen gå ner!
Underbart!! hihihihi

Hahah, det kommer förmodligen inte alls bli sådär ^^
Jag kommer vara trött, svettig och grinig när jag stiger av planet efter en 13 timmars flygresa. Sen ska man sitta på en buss som kommer vara varm och jävlig och efter 3 långa och irriterande timmar kommer vi fram till Rayong Beach. Men efter dee kommer vara underbart! hihii :D

Här är liter bilder från Rayong Beach!





Hihi!!

Nu ska jag plugga massor! Hejhej

Kommentarer
Postat av: mia

de kommer visst bli så, eller de kommer iaf kännas så! :D ååå e så glad för din skull<3

Dag 2010-09-06 Tid 20:23:55
Postat av: siri

hahah. vo får se! Älskar dig lilla mia :D <3

Dag 2010-09-07 Tid 07:59:39
Postat av: Paparazzibecka

Åhh, vad härligt!

Hur länge ska du vara där Malibu?



Puss!

Dag 2010-09-08 Tid 14:30:03
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0