s s s ss s s s s stop!

Vad är det som händer!? SNÖ? NU? WHAAT? :O =(

men snart drar jag till THAILAND :D och lämnar er stackare här ;) mohahah

Jag fick en chok idag när jag var påväg från doktorn till skolan och hela plötligt öser de ner massa snö? Vad är de som händer egentligen? såhär tidigt brukar vi väl inte få snö?
aja, den försvann snabbare än vad den kom så ^^ de är fortfarande som de brukar vara.

Jag precis kommit hem och rotat fram vinterjackan. Älskade canada goose håll mig varm i vinter!
Haha, jackan i sog är inte så jävla snygg, jag ser ut som en köttbulle i den man fan vad varm och mysig den är! Hällre det än att gå runt och frysa!

skulle jag beskriva mina känslor just nu med ansiktsuttryck skulle de se ut såhär ungefär ..




Haha! Nee så illa är de kanske inte :P

Nu ska jag slänga i mig några mackor och sen drar på rep med kära Prins Blå!!

Hejsvej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0