Home

Heej! Usch vilken vecka! Men fan vad rolig den varit! 11 föreställningar och nu är allt slut! Blandade känslor till de verkligen. Skönt att det är över för det är så krävande och energitagande men samtidigt så otroligt roligt! Så hehe, jag är både ledsen och lättad ^^

Haft en jätte mysig fredakväll hemma hos Sara med snälla och roliga tjejer! 
Kvällen bestod av matlagning, vattenpipsrökande och massa snack! 
Nu är jag dock hemma och ska snart lägga mig i min underbara säng! Ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter sovmorron!! 
Förra helgen så fick vi ju ingen för vi var i skolan och repade inför föreställninarna kl 10.00 så nuu! Nuu äntligen ska jag sova hela dagen! 







Tack för en mysig kväll =)
Nu har jag en mindre rolig lördag framför mig >.<

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0