Ändrade planer

Hej! Pust jag hatar när alla ens planer kastas om!

Lördagens orginalplaner var

Stan med Sara

Köpta tobak och kol till vattenpipan

Käka sushi

Se film med Noak

Bjuda hem lite vänner

Meeeeeeen så blev de ikke! Saras chef ringde och ville att hon skulle hoppa in och jobba så där sprack dom planerna, men vi sa att vi skulle ses när hon slutade och göra ärenderna i stan då meeeeeeeeeeeen nu ringde Anton och bad mig hoppa in och jobba med honom från 16-23 så där sprack planerna igen!
Men jag behöver pengar och jobbet verkar rätt kul ändå, vi ska jobba i Nya Arenan för de ska vara sån Ladys Night där med Martin Stenmark och några till som ska uppträda och massa galna tanter som skriker av . HAha ^^ låter rätt underhållande ^^

men nu ska jag slänga i mig lite mat och sen drar jag!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0