Ny dag imorgon

Imorgon är det fredag! Detta har varit en eländig vecka minsagt. Känner att de jag behöver just nu är en myskväll med mina vänner då jag kan glömma de jobbiga fr en stund och bara ha kul med dem.
De är precis vad jag  förhoppningsvis ska göra imorgon! Imorgon åker jag och kanske Sara och Evelina hem till min pappa, ska nämligen passa min lillasyster.
Behöver verkligen få lite positiva tankar och reflektioner nu.

Hoppashoppas, lördagen återstår oplanerad förtillfället.

Dock på dagen på lördag är det öppet hus och vi spelar på sture på musikvåningen så kom och kolla!!

Nu ska jag sova, ny dag imorgon.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mia

det kommer lösa sig gumman<3 synd att jag inte kan va med ikväll, men vi kanske kan ses en stund på lördagen? vill hinna prata lite med dig innan helgen e slut :/

Dag 2010-11-26 Tid 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0