Mer än vad jag trodde

Nu är jag hemma efter en hyffsat lång skoldag och sen en tur hemma hos först Sara och sen Evelina. Mycket mysigt!

Vi har det väldigt skönt i skolan just nu! Mycket ledigt och så, på fredag börjar jag 09.40 och slutar 11.20, är ledig på Tisdag och har endast HIR (huvudinstrumentsredovisning) på torsdag kl 11.30 ;D
Låter smaskigt skönt !!

Åååh! Jag måste bara skriva de eftersom de hände precis! Visst blir man glad när man kommer hem och det precis börjar ens favorit program! I detta fallet Family Guy. Man blir så nöjd då ^^ Haha, vilken meningslös grej att skriva om men jag känner verkligen så! Det är så störande när man sätter på tvn och så är de bara skitprogram!! I detta fallet alla andra program förutom Family Guy. Hehe,

Jag blev så ledsen när jag kom hem idag! Mormor avlivade hennes katt idag. Låter as töntigt av mig att bli ledsen över de men vet hur mycket hon älskade den katten. Det blev hela 18 år! Det är sjukt mycket för en katt!! De är för tusan 127 kattår!!
Så nu har hon varit jätte ledsen idag och känner sig ensam : / Stackars lille mormor! Men förhoppningsvis kommer hon in till oss och så åker vi till katthemmet och kollar efter en ny katt till henne =)

Imorgon är det redan torsdag :O:P Hoppsan här springer tiden! Nu nalkas jul men även Mexiko! Ojojoj, det är endast 5 veckor eller 4 ½ ^^ sen är de endast 2 veckor tills Noak kommer hem! Super!!

Juste jag har inte skrivit hur de va i Thailand än väll :O Men de får jag göra i ett annat inlägg för nu har jag skrivit så mycket här ;)

Nu ska jag käka en macka och sen blir de sängen! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Matilda

family guy - uäääääark.

Dag 2010-11-17 Tid 22:47:19
URL: http://matildacarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0