Back on track!

Klockan är 07.15 på morgonen. Egentligen borde jag ligga och sova nu eftersom jag inte börjar fören 09.40...MEN de kan jag inte eftersom jag är inne i den thailändska dygnsrytmen, hehe
Ska nog ta ohc göra mig en stor maffig frukost!

Jag hoppade av tåget i Halmstad 12.00 igår. Extremt trött och hungrig! Flög från Bangkok 00.25 söndanatt/måndagmorgon. Sen var de flyg till Helsingfors och där ifrån till Köpenhamn och sedan tåg därifrån till Halmstad. Allt som allt tog de, ca 15 timmar. Tre huvudstädedr på ett dygn =O de är inte dåligt!!

NU är det tillbaka till allvaret iaf, känner mig inte riktigt redo men när jag man de egentligen ^^

Bilder kommer....sen ^^hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0