Pust och Stön

Nu sitter jag i skolan på engelskalektion.
Tränade massor igår !

Dans 1h
30 min paus
Thaiboxning 1h
30 min paus
Boxning 1h 30 min
30 min paus
rep med bandet 1h
hem .... Puuuuuuust !


PÅ dom 30 minuters pausen så sprang vi till olika bussar för att hinna till nästa träning ^^ så om det riktigt var en paus vet jag inte om jag vill kalla det :P
Men det var roligt!! Riktigt roligt !! :D Vill passa på att be om ursäkt för min usla attityd och mitt dåliga humör igår på repet tjejer! Ni vet att jag inte menade något illa :)
Har dock lite ont i hela kroppen idag. Särskillt min högra hand där min tumma inte är sig själv om man säger så^^ tur att man är vänsterhänt ! :D

Men nu ska jag snart på lunch.

PussHej


Kommentarer
Postat av: Matilda Carlsson

Hahahah det är lugnt älskling<3

Dag 2010-03-27 Tid 15:32:10
URL: http://fishtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0