Ny vecka

Heej !

Igår var det min och Noaks dag ! Den blev dock inte som planerad...
Jag kom till Noak vid 12 tiden, sen blev de en heldel mys och vid tre åkte vi ill badhuset!
Haha, egentligen hatar jag badhuset men vi åkte dit ändå.. och kul och mysigt var det!
Bubbelpoolen är min favvorit! hiih,
Vi firade 10 månader tillsammans
Helt galet att det snart har gått ett år!
Men jag älskar dig lika mycket, om inte mer fortfarande!
Du och Jag Noak <3



Haha ! en tjurig Noak ^^

Idag, har jag precis varit på anställningsintervju !! :O
usch, var nervös för att det sulle gå åt skogen elr för att jag inte skulle hitta dit elr något.
MEEN DET GICK BRAA ! :D hihi, men en förutsättning ifall jag ens skulle få jobbet var att jag kunde jobba på midsommarafton så hehe, får väl offra den kvällen då för en rikare sommar :P

En annan sak är att jag nu ska gå in min käraste pojkväns fotspår... Jag ska börja träna thaiboxning!!
Hahah !! Ska bli riktigt roligt faktiskt! Jag länge velat komma igång och börja träna men har inte gjort de men nu så jääklar!
Nu ska det bli andra bullar! Och sen så får jag ju lite gratis privatträningar av Noak med ;D

jaja, nu ska jag göra mig igjordning och ta busen till stan senare för rep med bandet!


Ha det bra !
Hej

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahha älskar bilden på noak! xD Kul att intervjun gick braaaaa! :D Duktiga lilla siripirilingonpaj! :D <3

Dag 2010-03-10 Tid 14:40:50
URL: http://fishtail.blogg.se/
Postat av: Siiri

hahahah jag med ^^ aaw :)

Dag 2010-03-11 Tid 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0