Ny kamera

Ja minsan! Nu jag jag jobbat i sommar har jag fått lite extra pengar så varför inte göra av med dom så fort de kommit in på kontot?
de är min ofrivilliga inställning till pengar... jag älskar att spendera men tycker mindre om att tjäna, hmm ingen bra kombination. Tvärt om hade ju varit galet mycket bättre...eller? Man blir väl inte mycket lyckligare av att jobba och ha massa pengar liggandes hemma (kanske om man sparar till något stort som en resa eller så) men att bara ha de hemma är ju tråkigt.. Då måste man ju bli lyckligare av att köpa massa saker som man tycker om! Mmm de tror jag!
Jag bli lycklig av att spendera mina pengar! Fast de är ju alltid bra att spara lite så man klarar sig månaden ut och inte gör av med allt på en gång ^^ haha!

Nu ska jag iaf inverstera i en Sony DSC-W390 digitalkamera ! Super snygg, super smidig och super bra kvalité!
14 mp 5x optisk zoom och massa häftiga effekter! De kommer bli många härliga bilder med den hoppas jag!



Jag tycker den är super läcker!


Joo en annan sak! Noak åker tillbaka till Thailand nu igen, han var där förra sommaren i 2 månader och kommer förmodligen stanna like länge igen...Känns tufft och jobbigt. Men någonting som gör de lite lättare är att jag kanske ska åka och hälsa på honom på hörtlovet vecka 44! Det hade varit super!!
Riktigt roligt!
Men vågar inte ställa in sig för mycket, det är mycket som ska stämma in om de ska funka.
Men jag hoppas!

Mmm, de var nog allt..

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0