Arvikafestivalen

Åt fanders med Hultsfred, nu drar vi till Arvika istället!!

Sitter hemma nu efter en dag med Sara på stranden. Tänkte att jag skulle börja packa lite eftersom om 4 dagar sitter jag på festivalbussen påväg till ArvikaFestivalen!  Jag jobbar hela dagen imorgon, övermorron och överövermorron så måste börja nu. Listan är lång på allt man ska ha med sig men försöker korta ner den så mycket som det bara går eftersom allt kommer bli tungt att bära.
Vi tar tåget från Halmstad 08.42 och är framme 09.57, sen får vi vänta i Göteborg en timma tills bussen går 11.05. Men de blir nog bra! Det ska bli super skoj! Är lite nervös dock över resan och allt men de ska nog gå bra...hoppas jag.. hehe ^^

Kommer sakna Noak dock <3 men det är inte så många dagar, kommer hem på söndag igen! Och sen igång och jobba igen på måndag! Yees, höhö...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0