Aldrig förr ha så många med så lite att säga skrivit så mycket för så få..

Spanien vann! Innan matchen hejade jag på Holland. Jag var fortfarande lite sur på Spanien för att dom vann över Tyskland för det var Tyskland jag hejade på egentligen, men när matchen kom igång och jag såg hur fult Holland spelade så kunde jag ju inget annat än att börja heja på Spanien ist. Det var ju inte okey hur Holland spelade, ne fy.. jag trodde de var fotboll och inte boxning.

Aja, Spanien vann och är nu världsmästare! Grattis!

Själv är jag trött som ett as.. jobbade igår 08-11 och sen 18-21. Samma idag och samma imorgon.. är så galet trött på de där jobbet nu! Idag var det de äckligaste jag varit med om!
Jag städar för det mesta och städa en camping är ingen dans på rosor.. Jag var inne på herrarnas toalett och städade. Fy helvete vad snuskigt det var! Det var bajs och kiss överallt!! När jag står där och städar en utav toaletterna så kommer det en man in, han går inte på en annan toalett och sätter sig och bajsar och fiser så det hörs lång väg! Efter de gick jag ut där ifrån och svor att jag aldrig mer skulle jobba på en camping. Tur att jag har en bra lön iaf som plåster på såren.
Men nu har jag slutat mitt morgonpass, förtillfället ligger jag i sängen och fläckten som jag ställt bredvid blåser för full kraft på mig. Skönt!
Om en stund ska jag åka och handla det sista som behövs ha med på resan... det slog mig precis att jag inte har börjat packa! Ojoj, dags att börja med det kanske? Jo tack, annars får de bli sån panikpackning kvällen innan hehe..

Ne usch vad jag skriver, nu ska jag kolla över min packlista, sätta på lite cool musik och kanske börja packa lite. 
 
Hej!


Kommentarer
Postat av: matildaaaaaaaaaah

USch du siri du har det inte lätt du xD män som fiser, fyyyy! Haha nej men det låter itne så kul ju "/

Dag 2010-07-12 Tid 22:24:42
URL: http://fishtail.blogg.se/
Postat av: SiriPiri

nee det är de inte : ( hihihi

Dag 2010-07-13 Tid 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0