Torsdag

Hejhej
Torsdagar i skolan är inte okey.. hatar verkligen torsdagar !
Gjorde musikteoriprov ... uschuschusch !
Gick sådär tror jag , men vi får se.
Gik hem efter den lektionen, hade sån huvudvärk !

Fick ett väldigt jobbigt mail från min pappa idag med, första gången jag hör från honom på 5 månader.
Kul...

Orkar inte deppa ner mig över sån skit .. nej, tänker inte låta det ta mig !

Måste bara säga ! jag har den finaste pojkvännen någonsin ! Så omtänksam, snäll, stöttande och bara bäst !
Jag älskar honom mer än någonsin ! Snart 9 månader tillsammans
.
.
Fick min väldigt försenade julklapp av en kompis till familjen !
Fick två balsam, två hårinpackningar, hårspray, hårmousse och en tröja ! As gött !
.

Mamma vill köpa en Iphone ! Yeeah ! Asso till oss alla i familjen :P en till mig, en till isak och en till mamma !
As gött ju :D

hihihihi ;D

Men är dom bra ? om det är någon som har en så skriv gärna vad ni tycker :)

Nu ska jag äta, hejhej

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skau skaffa iphone som resten av världen söri? Din mobil e ju hur najs som helst!! Noak verkar hur go som helst! Gulligt av honom att gå ut och stoppa bussen om jag skulle missa den, som tur var hann jag ju med den, men ändå gulligt :)

Dag 2010-01-28 Tid 22:14:08
URL: http://fishtail.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men den verkar så cool xD jaaa han är så fin :)

Dag 2010-02-01 Tid 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0