Together We Grow

GAAAAAH ! vad jag är dålig på detta -.-'
sånna som jag borde inte få ha blogg....!

Nu sitter jag med tända ljus och lyssnar på mysmusik, det var precis storbråk hemma hos mig så nu känner jag mig mest trött, besviken och deppig .. tre jobbigta känslor som blir bara värre när dom sätts tillsammans ..

usch, vill bara börja om på nytt med allt känner jag, är trött och ledsen på allt gamalt.
Börja med att röja ur garderobenm ut med de gamla och in med nytt och fräscht .
Klippa mig, av med mitt "halv långa" hår och skaffa en ny, cool, annorlunda frisyr.
Bryta sina gamla, urtråkiga levnadsmönster..

Allt.. de är vad jag vill göra nu..
Men de är lättare sagt än gjort .


Den stora frågan jag vill föra fram här idag är nog ändå :

HULTSFRED 10 ?!
JA elr NEJ

Just nu lutar de åt ja hållet för mig. Men är inte riktigt säker än, väger båda för och nackdelar.
är det värt alla pengar? hur är det verkligen där?
haha ^^
vi får se

förra året skulle jag och mina tjejkompisar åkt men fick inte, så har taggat ett år på detta nu.
så vi får väl se.

jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka spola bort mina jobbiga känslor, sen klä på mig och glömma det, sen åker jag till Steninge till saras stuga .
Låter bra tycker jag .

Avslutar med en härlig sommarbild



Hejhej

Kommentarer
Postat av: Matilda Carlsson

"/ <3 Jag tycker att du är perfekt som du är! <3

Dag 2010-01-24 Tid 12:38:15
URL: http://fishtail.blogg.se/
Postat av: Siri Si. Lindberg

aaaaw ! de var de finaste <3

tycker mycket om dig matilda :)

Dag 2010-01-25 Tid 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0