Onsdag....!

jaha, här sitter jag ännu en svenskalektion utan att få någonting gjort... inte okey..!
måste verkligen skärpa mig och börja jobba...efter detta inlägget ^^

hahaha sitter och läser från sidan www.felsms.com
för jävla roligt ^^ men hjälp om det hade varit en själv ! usch så hemskt, haha !

hehe, aja .
en lektion kvar nu, sen ska jag möta noak i stan och sen sen till mig :) det blir mys med min gos ikv så ;D
tihi !

fick min ring igår med !!
I julklapp fick jag en jätte fin, bred, silverring av Noak. Men den var en aning liten så var tvungen att skicka tillbaka sen för att byta storlek, det gjorde vi precis innan nyår.
I förra veckan fick jag den äntligen! Ååh , sån jäkla tid det tog!! Och tror ni inte så fan att dom skickade fel storlek -.-''' gaaah så arg jag blev!
Men igår åkte min mamma till Göteborg och hämtade hem rätt storlek iaf ! :D så nu äntligen bär jag den på mitt finger, hihi :)

tack älskling för ringen ! jag älskar den !!


HAR NI SETT SOM DE SNÖAR !?!?

Gick till hemköp med några från klassen igår och Simon lästa för mig från en av tidningsrubrikerna "Snöstorm imorgon"
Jag trodde inte på de, men nu är jag övertygad...! WTF ! när ska det ta slut ?? :'(
Buhu...!

men nu slutar jag , vi hörs

Hejhej !

Ps. TACK MATILDA FÖR BLOGGDESIGNEN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0