Hej o Hå Kapten Blå

Baah, vad jobbigt det var att stiga upp till skolan idag.
Jag hade kunnat betala pengar för att få ligga kvar i den varma sängen bredvid min varma kära pojkvän,
men neej....! 
Jag makade mig upp ur sängen iaf.

HEEEEEEEEEEEEEEEJ MATILDA HÄLSAAAAAAAAAAAAAAAR :D

haha , hon tog datorn från mig ^^


i alla fall...på med kläder, ätä, kysste min noak hejdå, sen iväg med bussen till skolan.
Första lektionen var gympa men pga att jag hade/ har väldigt ont i magen så var jag inte med utan begravde mig under allas jackor och somnade tills lektionen var slut. Måste säga att det var den bästa gymnastiklektionen på länge ^^

just nu sitter jag på hi-lektion och ser på film.


detta blir ett väldigt meningslöst och tråkigt inlägg men haha är det inte de en blogg är tillför? ^^

efter skolan blir de plugg med några kompisar.

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0