Tillbaka till allvaret efter helgens äventyr

Hejhej

Tröttheten efter helgens äventyr är helt oslagbar ! Tror jag ska hoppa över matten och gå hem lite tidigare idag.
Har knappt sovit någonting och igårkväll var jag på bio som slutade 23.40 och upp kl 06 imorse .....!
Inte okey !

I fredes var det fest hos Andreas i klassen . Riktigt roligt var det ! Det måste göras om !
I lördes var det förfest hos mig med mat, dryck och vattenpipa, sen fest och sist efterfest hos mig.
Också mycket skoj : )
Meeen, efter regn kommer solsken fast tvärt om denna gången, om man ska ha roligt får man betala ett dyrt pris för de ^^ och min söndag gick åt att betala av detta priset vid namn "bakfylla"....

hahah ! här kommer en bild från en annan helg.. hade inga från denna


höhöhö

Roberts näsa och mina läppar där smått bakom honom ^^

Robert åker till Australien nu den 7/2 : (
Känns ganska sorgligt tycker jag!
Han kommer vara borta ett år..
Tycer så synd om Noak att en av hans närmaste kompisar åker
Ne inte roligt alls ! Men nu på fredag så ska han ha avslutningsfest elr vad man säger : )

jaja, Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0