Sverige Pussas och Kramas


Nu ska jag svart sova.. ligger i sängen och kollar på Sverige Pussas och Kramas, as roligt ! Bästa programet ^^ 

Imorgon ska jag in till stan med min mor, vi ska kolla lite kläder och jag ska köpa nageltippar. Jag har så hemskt korta naglar för jag biter, mitt nyårs löfte de senaste åren men ikke ikke.. det är som är någon nicotinberoende att sluta röka.. de är skit svårt ! Men med sånna nageltippar på så kan min egna nagel växa fritt under, de borde funka !
Kan ju alltid prova iaf =)

Sen ska jag träffa Noak , så då blir hela kvällen full med mys ;D

hehe , aja nu ska jag kolla klart Sverige Pussas och Kramas,

GodNatt

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0