Göteborg!

Hejhej!

Hemma från Göteborg, har haft en underbar dag!
Solen sken över snön och det ar ganska varmt.
Hitta ganska mycket snygga grejer.
Vi åt på Indiskrestaurang och lite sånt, mycket mysigt !

Här kommer lite bilder på de jag köpt


Leggins med mitar fån GinaTricot                         Leggins från Rut m.fl.

Kjol från MTWTFESS WEEKDAY                        Linne från GinaTricot

Kavaj från Friech

Och några snygga halsband, köpte dom i skumma affärer så kommer inte ihåg namnen.
De stora korset längst till höger är egentligen i silver =)
Väldig nöjd min mina inköp :)
Köpta två söta saker till Noak med som han ska få ikv
hihi..

Nu ska jag plugga lite innan Noak kommer.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0