Saliga dagar



Här kommer en salig blandning foton som jag tagit de senaste dagarna.

Hej!
Söndag..
Nu påbörjas snart sista veckan i skolan! Helt otroligt vad tiden går! Om en vecka bär de av som sagt mot Mexiko!
Igår va sista gången jag hann träffa hela killgänget så det var riktigt kul! En lyckad lördagkväll!
De är ett så sjukt härligt gäng! Alltid lika skoj!

Men idag är det söndag och jag är riktigt trött! Försökt plugga matte men det gick sådär... är riktigt nervös inför provet! Får verkligen ge allt imorgon och plugga in de.
Har fått någon jäkla hosta som inte vill släppa heller, men de är ju tid för förkylningar så det är väl inte så konstigt. Hoppas bara att jag inte är de när vi ska flyga för de kan bli jobbigt. Jag har verkligen börjat se fram emot resan nu! Har kännt lite sådär eftersom jag missar allt hemma men vafan, de kommer ju fler jular ellerhur! Och vem säger nej till lite sol och bad såhär i vintermörkret, hehe.
Ne så de känns rätt kul nu!

8 veckor och 2 dagar tills Noak kommer hem nu. Herregud vilken lång tid... hoppas att de kommer gå lika fort som denna hösten gjort.
Ska bli härligt att få hem honom igen!

Men nu ska jag ner och äta!

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: matilda

PROV?????????????????????????????? :O

Dag 2010-12-12 Tid 23:12:29
URL: http://matildacarlssons.blogspot.com
Postat av: SiriPiri

Matte och kulturhistoriaprov :P

Dag 2010-12-13 Tid 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0