God kväll

2 foton av mig

Imorgon är de en kort avslutning och sen jullov! Äntligen!! Ojojoj, nu är de lov gud va skönt! Hinner dock knappt va hemma innan jag åker...

Imorgon blir det en mysig dag på stan med min kära vän Sara! Ska inhandla de sista julklapparna med, hehe.
Har riktigt dåligt med pengar denna månaden (som alla andra månader iofs)

Repet idag gick bra! Är nervös inför spelningen eftersom de ännu en gång känns som vi inte är tillräckligt förberedda.. Får se hur länge bandet håller egentligen.

Nu ska jag sova iaf, skönt att komma utanför dörren imorgon! Har ju bara suttit hemma i 2 dagar nu ^^

Godnatt

Kommentarer
Postat av: E

Asbra spelning verkligen!!

Dag 2010-12-18 Tid 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0