Thailand/Phuket v. 44 och 45 ?

Hoppas hoppas!

Noak är ju i Thailand nu (förtillfället Bankok dock) men han ska till Phuket sen och vi har snackat om att jag kanske ska åka till honom på höstlovet! Det hade varit underbart!
MEEN allt kostar pengar, särskillt om man vill resa och sääärskillt om man vill åka enda till Thailand!
Allt som allt kommer det gå på mellan 10-12 000 kr! Herrejesus...
MEEEN! Jag har en plan!
Lönen som jag jobbade ihop i Juli kommer nu på onsta och är på ca 5 000 kr. Allt de lägger jag in på ett sparkonto, sen får jag ytterligare en lön i september som också går in på kontot, sen ska jag försöka spara iaf halva (kanske mer) mitt studiebidrag, plus att jag ska snacka med mormor och kolla om inte hon kan slänga dit en tusenlapp eller två och om jag är riktigt duktigt i skolan och hjälper till hemma sa mamma att hon kan lägga på en eller två tusenlappar !

Det kan gå! Men ingenting är säkert än, vi får se hur det ser ut mellan mig och noak då och om pengarna räcker!
Men det är alltid bra med mål så nu är detta mitt mål!

Åååh det hade vart underbart! Sola och bada i två veckor med älsklingen!
Så är man brun och snygg när man kommer tillbaka med hihi låter super



jag är inte bäst på paint men ungeför såhär kommer de så ut ;D

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0