supsupsup

Tja tjo tjena!

Kände att det kanske började bli dags för ett inlägg igen, bra tänkt!

Vad här hänt? Bra fråga, skolan har dragit igång med stora steg. Känns rätt skönt ändå att få lite struktur i vardagen. Jag blir som en jävla säck potatis annars, bara sitter och ...sitter likssom ^^ Behöver något som styr upp min tillvaro likssom.
Appropå något som ingår i min tillvaro så har Noak åkt nu.
Jag minns inte om jag nämnt något innan om att han ska åka, tror inte de. I allafall så ska han resa tillbaka till Thailand (han var där förra året och tränade i 2 månader) och fortsätta sin träning.
Han tränar som sagt thaiboxning och åker till Thailand för att träna i sånna läger tror jag.
Självklart tycker jag det är skit jobbigt, har gråtit massor över detta men förstår ändå varför han gör det. När jag är 20 vill inte jag sitta fast i regniga sverige, jag vill självklart ut och resa och fara som bara den!
Jag önskar så att jag kunde hänga med honom men om allt går som de är tänkt så åker jag och hälsar på honom på höstlovet. Alla pengar som jag tjanat i sommar går dock till de isf men jag tror nog att det kan vara värt det.

Men nu ska jag dra mig till Sara och sen drar vi till Oscar! Ha en go kväll



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0