Sjukt kul kväll!



Gud vad roligt vi hade igår! :D Jäklar vilket röjj!! Haha! När det var som mest så var det
75 pers där. Jag förstår inte hur Sara vågar ha fest så ! Men allt gick bra, och vi hade
sjukt kul! Men det är en sak jag inte förstår, när oinbjudna gäster kommer och bara tränger sig på? Jag menar, det kan väl inte vara roligt att komma till en privatfest när man inte är inbjuden och folk försöker köra ut en? Eller jag hade tyckt de var jätte pinsamt! Och folk som kommer och inte hälsar? Också jätte otrevligt och tråkigt! 
Menmen.. visst tycker väl de är kul. 
Förresten så var det är kille där med N** (no names) han var iaf helt störd, muckade gräl med allt och alla. När han äntligen sen var påväg hem sparkade  och slog han på massa bilar som han gick förbi. Så vi ringde polisen :P rätt åt honom, jäkla galning!
Aja men här kommer lite bilder från igår
 







haha! kul kväll! tack alla =)
detta får vi göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0