jobbig dag

Alla har dåliga dagar och denna dagen var min. Jag har varit på dåligt humör och varit allmänt deppig.. Usch vad jobbiga såna dagar är!
Och vädret har inte gjort något bättre! Regn och jätte blåsigt.. inte det mest uppmuntrade vädret.
Pratade med Noak innan också och självklart är det mycket osm känns jobbigt med det också, att han är så långt borta och kommer vara borta så länge.. klart att det känns tufft.
Aja, jag hoppas han har det bra iaf.
Så här ser jag ut idag, trött hehe. Matilda gjorde en fin fläta på mig med fast den blev lite sliten när jag gick hem i blåsten.





Just nu sitter jag nere i köket och lyssnar på musik. En kompis Oscar skickade underbar musik med Fleetwood Mac. Så jäkla bra så det är helt sjukt! Tack Oscar!! Jag hade verkligen musiktorka innan du skickade detta!
Helt underbart musik som man bara kan lyssna och lyssna på i timmar!

Här kommer de två bästa!


Fleetwood Mac - Go Insane - The Dance -1997



Fleetwood Mac - I'm So Afraid - The Dance - 1997




Nu ska jag äta sen åker jag och mamma in och möter Sara och hennes faster i stan för Monki ska lansera en tidning och har lite skojiga grejer i butiken! Och jag älskar Monkis kläder!

Ha det bra!
Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0