Hej hallo

Jag var bara tvungen att skriva, jag är hemma hos min söta mormor nu för tillfället. Kände att jag har inte varit här på hela lovet. Det är rätt mysigt här i Unnaryd.
Jag och en gammal barndomsvän Amanda var ute på en jätte runda i skogen tidigare idag. Super mysigt!
Det är lite skönt att komma bort från avgaser, stress, folk och allt som en stad för med sig ;) inte för att Halmstad är så stor ^^

Såg att Kenza hade skrivit om Eminem och Rihannas nya låt "Love the way you lie". Hade inte hört den innan så sitter och lyssnar på den nu. Älskar den!!
Får rysningar i hela kroppen varje gång jag lyssnar på den! Och är det bara jag som tänkt på hur sexiga Boy Monaghan och Megan Fox är i videon? Megan Fox är ju så jäkla snygg! Helt sjukt! En smula avundsjuk kanske..? JA..
Och Boy Monaghan är ju super snygg han med! Såg honom sist i serien LOST. Då var han inte så men han har verkligen snyggat till sig!
Älskar låten, älskar videon!



Aja, min bror står här och väntar på att jag ska lämna över datorn.

Ha det! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0